Dagens citat

Idag var jag och shoppade med syrrorna. Det var kul! =D För min del blev det två linnen, ett par solglasögon (rosa så klart!), strumpbyxor och en bikini. Jojjo satsade på lite udda kläder och kom hem med bl.a. en magtröja i mocka och ett par ascoola/aningens skumma tights. Men det gillar vi! Maria hittade en grymt fin jeansjacka.
Dagen har varit riktigt trevlig (och pga ny IBSmedicin så har jag haft veckans första IBS fria dag).

Dagens citat är:

"Men vi har två armar" Jojjo     och

"Det där är en bil" Anna


För övrigt har vi kommit på en ny rolig lek som går ut på att man får stjärnor för varje idiotisk sak man gör, t.ex. fick Jojjo en stjärna för att hon höll på att gå ner i diket. Jag leder nog med typ sex stjärnor på en kväll (notera att det här var i måndags så jag har nog många fler nu).
Vad vi gör med stjärnorna sen tänker inte jag berätta för jag vill att det här ska vara en barnvänlig blogg! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0