I brist på något intressant

Hur smart e det på en skala av mig att sitta vid datorn när jag har huvudvärk? Bara undrar.

Dagen har varit bra, förutom en löjlig trötthet och irriterande huvudvärk.
Kan någon svara på det här: om jag har sovit bra under natten, varför e jag då så trött att jag somnar under teaterrepet?
Det e ett mysterium.
Nu undrar säkert några "hur somnar man under ett teaterrep? Då e det ju alltid full rulle!" Sanningen e att jag har väldigt mycket tid till övers för att sova i den här pjäsen. (Jag spelar lärare i en pjäs om en skolklass som inga lärare vill ha, you do the math)

Har jag något mer att berätta om? Nej det har jag nog inte, för jag e en tråkig människa (eller en omtänksam människa som inte vill tråka ihjäl er med en lång utläggning om hur min dag har varit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0