Påsk

Jahaja, så har man firat en helt vanlig traditionsenlig påsk. Förutom den lilla delen med att det är första påsken som vi inte har träffat pappa alls. Men det e lugnt! Jag väntar mig att få spendera lite tid med honom sen när jag fyller år. Och så har vi ju studenten oxå. Och det faktum att det tar typ 10 minuter med bil att åka hem till honom, så jag ska inte klaga =)

Annars var det en trevlig påskafton, massor av godis och god mat, inget fel i det alls!

För övrigt drömde jag en liten lustig dröm om hur jag och Manda tvingades vara i skolan och träna musikal klockan 10 på kvällen en söndag... Till saken hör att det enda jag gör inom musikalen är att ta bilder...

Men nu tror jag att jag har tråkat ut er tillräkligt så ni får ha en glad påsk! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0