The Studio

Det var ett tag sen vi var och fotades nu, 27 mars för att vara exakt, men jag har inte haft tid eller ork att ladda upp bilderna fram tills nu.

Det var altså jag, Maria och Jojjo som var till The Studio. Tyvärr har inte jag tillgång till Jojjos foton, så det blir bara mina och Marias här.

Vi börjar med mina:

       

       

Det här är altså alla mina The Studio bilder. Nu är jag så trött på att ladda upp bilder så jag tänker absolut inte ladda upp alla Marias bilder, men några kan jag bjuda på.

     

That's it! Nu orkar jag inte ladda upp en endaste bild till! 

Kommentarer
Postat av: Java

GUD VAD SÖTA BILDER. hur hade du råd med alla de där? :o

2011-04-18 @ 16:46:13
Postat av: Fanny

Det hade jag egentligen inte, jag hade sparat till The Studio sedan Januari.

2011-04-18 @ 16:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0