all shook up

Idag var jag på audition till kolhusteatern. Jag är förkyld så det gick lite sådär, jag höll dessutom på att dö av nervositet. Jag vill verkligen vara med i den här musikalen. Den utspelar sig under 50-talet och är proppfull med elvislåtar. Den har trevliga förvecklingar i stil med She's the man: Natalie är kär i Chad, men Chad lägger inte märke till henne så hon klär ut sig till kille för att bli hans vän, Chad är kär i nån annan tjej som är kär i Natalie utklädd till kille, Chad börjar få känslor för Natalie utklädd till kille och börjar tro att han är gay, borgmästaren är en riktig surkart som i princip har förbjudit kärlek, en polis följer borgmästaren som en liten hund för att han är kär i henne, borgmästarens son och en bartenders dotter är kära i varandra och tänker rymma ihop. Det verkar finnas många underbara roller som skulle vara roliga att spela, vi får hålla tummarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0