The sky is falling!

Oki jag fick precis veta att Kexii har spenderat de närmaste dagarna i sällskap av säsong 2 i Digimon, vilket, knowing her, bara kan betyda en sak: världen har blivit galen! Jag väntar just nu på att stora meteorer ska falla från himlen och att det nu snötäckta gräset ska bli blått. Jo, och att valliknande aliens ska ta över jorden.
För egen del tror jag att jag ska undersöka utbudet av svenska sailor moon avsnitt på youtube.

Andra intressanta nyheter idag (och jag menar intressanta till den grad som är möjlig när man är hemma med IBS hela veckan) är att Anna inte visste vad narcissism var för något!

Jag var för övrigt precis tvungen att dubbelkolla om smset om digimon verkligen var från Kexii och det var det!
On that bombshell (Top Gear humor) avslutar jag dagens inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0