Jobbiga buffrande videor

Jobbiga buffrande videor.... bara jag som stör mig på såna?
Nej, trodde väl inte det...

Under tiden jag låter videon ladda kan jag ju ge er ett boktips eller nåt.
Oki, läs Krigarhjärta den är jättebra. Det är första boken i en trilogi av Henrik Larsson (tror jag att han heter, ska inte säga säkert)
Ett annat hett tips är Hush Hush av Becca Fitzpatrick (stavas hur?) den heter Fallen Ängel på svenska.
Och när vi ändå är igång och ger boktips (ja jag sa "vi" och ja vi har blivit schitsofren(stavning? (parentes i parentes i parentes...))) läs Chronicles of Nick! Den första boken heter Infinity. De finns bara på engelska och andra boken har inte kommit ut än.

Nu har min video laddat lite så nu ska ni slippa mina boktips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0