Cosplay

Oki, jag har velat ägna mig åt cosplay sen jag började läsa manga, men då kände jag ingen som delade mitt intresse. Nu har jag fått veta att Emma vill cosplaya och tillochmed har köpt dräkter, så jag gör allt i min makt för att få tag på henne så att vi kanske kan cosplaya ihop. Det skulle vara jättekul! =D

Jag funderar på att låta min första dräkt vara antingen Ichigo ur Tokyo Mew Mew pga att hon är så rosa och av alla tokyo mew mew tjejerna har hon den längsta klänningen!
Eller så ska jag vara Sailor Venus eftersom hon är min favorit ur sailor moon och dessutom behöver jag inte köpa någon peruk. =D

Jag ska börja köpa dräkter i höst när jag inte har bal och student att lägga pengar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0