Duktig tjej

Kom "precis" hem från doktorn i M-köping. Den här gången slutade det med förnyat recept på molipekt plus antibiotika. Kul! Om jag inte passar mig kommer jag förvandlas till någon form av druglord! Tre mediciner att tänka på nu...

För övrigt tog jag blodprov vilket gör mig till en duktig tjej! Bara så ni vet så suger det när man tror att det är över och så måste man göra om allt för att det inte kom något blod! Men nu ska inte Fanny ta på sig klagarbyxorna, hon har ju iallafall inte lunginflammation! tror dom på vårdcentralen iallafall... hoppas dom har rätt!

Om någon är intresserad så är "duktig tjej" vad en av flickorna på dagis kallar sig själv när hon får i en pusselbit på rätt plats (YAY! duktig tjej).


Kommentarer
Postat av: kexii

DRUGLOOOORD :D

2011-11-11 @ 17:01:10
Postat av: Susanna

Nahaaa! Duktig tjej ~ xD Va gölliiigt x3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0