Helvetet fortsätter

Vill ni veta något kul? Jag fick antibiotika mot förkylningen igår. Gissa vad! Jag tål dom inte!
Jag tog två tabletter precis som doktorn ordinerat och det slutade med att hela min dagsranson av mat evakuerade min mage! Och dum som jag är tänker jag försöka ta medicinen idag oxå, för vissa av oss har en machosistisk läggning som visar sig i att de uppenbarligen gör allt för att må så dåligt som det bara går!
Tur att jag har Young Justice att trösta mig med. Det och de cupcakes Anna har lovat att baka. Och så molipekten förstås, den är fortfarande jättegod. =D

Kommentarer
Postat av: Susanna

O___O



Du kanske skulle behöva gå runt på dagiset med någon form av skyddskostym och mask som forskare har på farliga avdelningar? (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0