länge sen!

Nu var det ett tag sen jag skrev, men det har sina anledningar. Som alla vet har jag praktik nu och jag varvar praktiken med att vara sjuk (har varit förkyld utan uppehåll i en månad nu). Nu har jag varit hos doktorn och fått molipekt (mums!) och jag hoppas att smärtan i bröstkorgen inte betyder har detta kommer sluta i lunginflammation. På tisdag ringer jag till doktorn igen om det inte har blivit bättre och då är det bara att suck it up och stå ut med ett blodprov! Jag har ingen feber och det är ju iallafall positivt.
En omtänksam tanke går ut till Kexii som har lunginflammation, krya på dig vännen! =D

Kommentarer
Postat av: Susanna

Sjuk i en MÅNAD??? O_O What a pain in the cup cake for you ~ D: Hoppas att det kryar på sig snart. :'3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0