Livet leker...

...inte...
Jag orkar inte gå in på vad som har hänt här så om någon är intresserad så får ni ringa eller smsa (med andra ord: tell you all about it i helgen Kexii). Vad jag orkar berätta är att mitt psykiska mående har återigen nått botten och kuratorn är inte anträffbar förren imorgon. Kul...
Allt gick ner sig i Tisdags och jag har haft lite problem med att dra mig upp sen dess, men det är inga problem som inte lite prat med kuratorn (just det, hon som inte svarar i telefonen) kan fixa.

Vad jag gör för tillfället för att lyckas hålla mig ångestfri är att fokusera på pokemonspel, Sherlock Holmes, Young Justice, Bleach och allt möjligt annat kul som kommer i min väg. Och dessutom försöker jag förgäves intyga mig själv att de enda förpliktelser jag har just nu är att se till att jag mår bra (vilket typ är sant, jag förstår det inte bara alltid)

Nu ska jag inte klaga mer, jag hoppas att alla andra där ute i världen har det bättre! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0