lyckopiller

Oj vad Kexii kommer bli besviken när hon upptäcker att inlägget inte handlar om antidepressiva...
Istället har jag bestämt mig för att göra en liten rolig (och nördig) lista av favoritcitat. För att jag älskar citat.

"Man lever inte om man är död!" Adam, 5 år

"The evil leage of evil" namnet på en organisation av superskurkar i Dr Horrible

"You're overwhelmed, Freeze was underwhelmed, why isn't anyone ever just whelmed?!" Robin, Young justice

"If dislike is the opposite of like, then is disaster the opposite of aster? you see, instead of things going wrong, they go right" Robin, Young justice

"It's not that I ignore you, It's just that you don't exist" Rex, Generator Rex

Och nej, ni behöver inte berätta för mig att jag tittar på för mycket tecknat, säg åt filmskaparna att sluta göra bra tecknade serier istället! =D
Jag hade många fler citat förut, men min hjärna blev lite full och var tvungen att tömmas.

Andra lyckopiller är min nya 3 doors down cd, det underbara faktum att jag äntligen har nya mangapennor och att jag har beställt böcker (ja, jag säger böcker trots att båda två egentligen är serier) Den ena av "böckerna" är för övrigt en samling med riktigt gamla batman-serier. Vad jag har att vänta mig i de serierna är Robin i en läskigt fåning outfit (fjälliga, gröna kallingar lixom)

Nu får det nog räcka med ointressant nonsens för ikväll. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0