nytt från sjukstugan

Yuhup, mamma e sjuk, Maria e sjuk, varannan människa på jobbet e sjuk och jag jhar lyckats få maginfluensa precis när jag äntligen blivit frisk från förkylningen. Notera att jag egentligen inte orkar sitta här, fryser som en liten isbjörn och inte har ätit sen kl 6 imorse. låter väl bra, då kanske jag går ner några kilon...

positiva händelser är sorgligt inskränkta till Bleach och min nya trevliga bok med batman-serier från första början i kronologisk ordning. 30-tals batman ftw! Han har ingen batcave, batmobile, Alfred eller ens Gotham city... men Robin e med och det gillar vi! =D

Nu ska jag återgå till mitt sorgliga liv där man inte kan äta något och ingen vill kramas med mig =( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0