Vita ränder

Jag har precis läst Kexiis blogg och eftersom hon tyckte att vit text på svart bakgrund var en bra idé så ser jag nu vita ränder. Lite kul faktiskt.

Annat mindre roligt är att kuratorn fortfarande inte svarar i telefonen och att Maria är nere för att hennes bok inte kom idag =(

Jag har fått henne att kolla på Dr Horrible och det uppskattade hon =)

Vad som gäller nu är att fortsätta titta på Bleach och försöka inbilla mig att Ante inte kommer klaga på min frånvaro från jobbet (han har ju faktiskt inte med det att göra).

Sen fick jag (för hundrade gången) reda på saker som vi ska göra i helgen som jag inte hade en aning om. Är det så svårt att prata om såna saker under middan eller nåt när jag är nere?

Anyway... Kexii imorn, om jag inte har fel, tills dess ska jag peppa lite med roliga animeer och sånt.
ha de gött hej! =D

Kommentarer
Postat av: Susanna

Har man nått botten kan man bara komma upp <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0