Bilder som utlovat

Nu kommer här lite bilder från bal och student. Enjoy!


Vi börjar med en failbild som det var meningen att jag skulle rätta till men som jag uppenbarligen inte gjort. Här ser vi iallafall hur jag försöker ta på mig skorna och bli fotad samtidig.


Susanna gick på balen med mig! <3 =D

 
Manda, Didrik, Carue och Jonte var mina "bordskompisar".

     
Jag tyckte att det var en bra idé att springa barfota ner till bryggan, Susanna följde med mig och sen lekte vi modeller där ett tag.


Vi såg ankor nere vid bryggan och jag spenderade otaliga försök på att fota dom. Det var mörkt och de var långt borta så det var lite trickigt, men sen kom de närmre och då gick det bra.

Jag lägger upp fler bilder i ett till inlägg så blir inte det här så löjligt långt. =D

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hahahaha, ANKOOOOR! 8D x'D



Va snygga vi är som modeller! ;D

Något liknande måste vi göra om! >w<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0