En jäkla massa supersmarta gorillor!

Så! I Fredags fick jag nya böcker! =D Rangers Apprentice 2, Tiny Titans och DC comics: The Official Character Guide. Nu är det Söndag (men det visste ni väl redan) och jag har läst allt utom Rangers Apprentice.
Intressanta saker jag upptäckte i böckerna är att det i DC comics världen finns minst tre supersmarta onda gorillor och en god detektivapa! Detektivapan är för övrigt ett stort fan av Sherlock Holmes.

I övrigt har det inte hänt så där extremt mycket. I fredags läste jag hela dagen, i går delade jag tiden på att läsa, dricka te och prata med Kexii och idag kommer mammas kusin och hans tjej/fru/sambo/vettekattenvaddeofficielltsettharförrelation och äter middag hos oss. jippi. Hör min entusiasm. Jag trivs inte särskillt bra med dom. Kusinen i fråga klagar på allt och alla, verkar aldrig nånsin vara på bra humör och lägger sig i allt som han inte har med att göra. Låter som en kul kille eller hur? Hans tjej är lättare att ha och göra med så länge hon inte lovprisar min lillebror tills man spyr. Men annars är hon rätt trevlig. Hon är åtminstone glad.

Imorgon börjar jag (äntligen) jobba! Inget mer sitta hemma och dega! Jag kommer få träffa människor igen! Visserligen människor som i bästa fall är tio år äldre eller yngre än mig, men det är ju ändå människor...

Sen har jag en förfrågan till Kexii: Snälla vill du fixa en header till mig? Jag vet att du har gjort två redan och att jag har bett dig minst tusen gånger, men du är ju så bra på det! Så snälla? (går ner på knä och ser bedjande mot skärmen) Jag gör vad du vill! Jag lovar!

Men nu ska jag nog ta och göra lite annat. Helst utan att lämna datorn. Ha det bra nu allihopa!  

Kommentarer
Postat av: kexii

jo, visst, nån gång nästa helg

2011-09-18 @ 16:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0