Mer bilder

Här kommer ännu mer bilder från balen och studenten.

     
"Vad är väl en bal på slottet..." Carue stod vid fönstret och blev ett jättefint "motiv". Hehe, objektifierar du Fanny, det var inte bra! Men fina bilder blev det, måste komma ihåg att skicka dom till Carue. 

 
Studenten! Detta är altså jag och den underbara blomman jag fick av Liass. Den sitter nu tillsammans med studentmössan på en hylla i mitt rum.


Susanna tog oxå studenten såklart! Alla trevliga människor från klassen tog givetvis oxå studenten samtidigt, men jag har bara bilder från flaket där allt var rörigt, alla skrek och vimsade runt så av respekt för mina klassisar så tänker jag inte lägga up dom. Iallafall inte utan tillåtelse.


Klassen <3 Denna bild är från treornas dag. På bakersta raden har vi från vänster till höger:
Liza (Panik) Felice (Hades) Alwa (Skrik) Maria (Hercules) Judith (spegeln) Jonte (hattmakaren) Marja (Alice)
Java (Jack Sparow) sittande från vänster till höger har vi: Carue (Marie) Manda (Tolouse) Mig (Berlios) Liass (Roqueford) och liggandes är Sara (Simba)
Ni får kölhala mig om jag har stavat något namn fel =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0