Nya tag

Nu har den långa varma sommaren gått över i höst och det är dags för förändring i mitt liv.
Möten på arbetsförmedlingen och "jobbsökningar" hela sommaren har äntligen gett utdelning!
Jag har från och med Måndag en praktikplats på Fröslundavägens förskola för tre månader. Där ska jag spela teater med småbarn och hjälpa personalen att organisera teatern. Jag ser verkligen fram emot det! Personalen är jättetrevlig och jag älskar att arbeta med barn. Dessutom får jag hålla på med teater, bättre kan det inte bli! =D

Dessutom har jag nu slutat helt med mina antidepressiva! Det gick jättebra i några dagar och jag var jätteglad och kände inte av någon förändring alls. Efter det spenderade jag några dagar som en allmän tonåring, dvs "moody", ville helst vara för mig själv och hatade omvärlden. Det slutade med att jag grät lite och pratade med mamma sen var allt bra igen! ^^
                                            
Förhoppningsvis så kommer jag kunna flytta in till stan inom något år eller så, det beror på inkomster och sånt. Sen ska man ju ha något bra ställe att bo på oxå! =D

Imorgon ska jag (äntligen) bjuda på lite bilder från balen och studenten som jag, sorgligt nog, inte lade över från kameran förren nu!

Jag önskar eder alla en god natt och jag hoppas innerligt att Kexii kryar på sig snart! =D

Kommentarer
Postat av: kexii

yey :D lust att umgås i helgen föresten? nu när jag är hemma och så ;)

2011-09-15 @ 09:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0