Woho!

"Woho" är kolhusslang för "så fint". Det finns uppenbarligen regler för wohoande.
Som ni kanske förstår så var första repet med kolhusteatern igår. Jag hade verkligen jätteroligt! Tillochmed när jag skulle gå och köpa lunch och råkade bli utelåst!
Vi började givetvis med presentationer och sånt, sen gick regisören igenom pjäsen lite snabbt.
Efter det dansade vi och sen läste vi igenom första akten. Sen blev jag utelåst när jag skulle köpa lunch och sen sjöng vi lite. Sen läste vi andra akten och efter det var klockan fyra och det var dags att gå hem.
Ensembeln var underbar! Bara en massa underbart roliga människor.
Enda downern på en annars perfekt dag var IBS-illamående som resulterade i att jag enbart åt tre riskakor till lunch.

En annan underbar sak är Sherlock och det faktum att både jag, Maria och Jojjo älskar det! Det gör mig lycklig.
Jag har visserligen älskat Sherlock Holmes sen jag såg den första filmen med Robert Downey Jr. och sen dess har intresset bara ökat.

Samtidigt har intresset för Bleach kommit tillbaka och hand i hand med Sherlock Holmes kom Artemis Fowl så jag har mycket att spendera mina arbetslösa små tankar på =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0