Beethoven, Bach och jag

Så, jag har gått och börjat lyssna på klassisk musik. Det är riktigt trevligt faktiskt och går bra ihop med min fashination med 1800-tals england på nåt sätt.

Just nu är man mellan praktikplatser, vet inte riktigt vad man ska göra och sitter dessutom hemma i min ensamhet och har tråkigt =(
Jag ska försöka tona ner klagandet till ett minimum, det är ju trots allt så att jag spendera dagarna med att klaga på min brist på egen lägenhet!

Nyår var trevligt men händelselöst, Jojjos födelsedag var trevlig och mindre händelselös (oerhört god mat, trevligt sällskap och ett tillfälle att göra sig fin, vad mer kan man begära?!)

Det vi ser fram emot nu är en trevlig tjejkväll i Jojjos lägenhet =D

Kommentarer
Postat av: kexii

Juste, vi borde hitta någon dag när alla kan :)

2012-01-02 @ 18:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0