en vecka kvar och jag spricker snart!

Oki, för er som på något sätt möjligtvis kan ha missat det: jag är ett STORT DC comics fan och enligt mig är den bästa tv-serien från DC comics Young Justice. Den har allt jag önskar: den är snyggt animerad, den är rolig och intressant, den innehåller de mest underbara karaktärer man kan hitta, den riktar sig mot tonåringar och inte barn så den är inte så mesig och Dick Grayson är med! Och Dick Grayson delen är ett enormt plus när det gäller DC-comics! Nu har Young Justice ett uppehåll, men om exakt en vecka kommer en samlingsvolym från en serietidning som är baserad på tv-serien ut! Serietidningen utspelar sig mellan tv-avsnitten så man får följa saker som händer i tv-serien från andra vinklar och man får förklaringar till vissa saker och så. Det är inte nödvändigt att läsa serien för att förstå tv-serien, men vaddå, vem skulle missa chansen att få se ännu mer av Dick?! Inte jag iallafall. Så nu sitter jag i spändförväntan och bara väntar på att den 17 ska komma och boken ges ut. 
Så längé roar jag mig med How I met your mother. Det e trevligt det med =) 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Awesome att du har något att se fram emot! :D

Wohoo for happy blogs! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0