"Intressanta" saker

Jag har insett att typ varannan karaktär och mer ändå i Young Justice borde gå hos en psykolog!
Vi kan låta Black Canary vara psykologen, hon gör ju ett så bra jobb i "Disordered".

Robin borde prata om sitt Batmankomplex. Han behöver inse att det är okej för honom att växa upp till att bli en helt egen person. Dessutom kan det ju inte vara lätt att inte få avslöja sin riktiga identitet för sina vänner.

Red Arrow borde försöka inse att det inte är en svaghet att ta hjälp från andra och att det är helt okej att ta tid på sig att utvecklas och vara barn.

Aqualad inser nog inte riktigt sitt eget värde och tar aldeles för lätt på sig skulden. Han måste inse att allting inte är hans fel!

Miss Martian har någon mörk hemlighet som hon borde prata om, inte bara för att jag vill veta vad det är! =D

Artemis har oxå hemligheter, typ vem hon egentligen är! Dessutom har hon "trustissues".

Wally är i förnekelse. Allt han inte förstår förnekar han. Allt som inte är bra förnekar han!

Och Superboy! Han och Superman borde gå i familjeterapi! Och Superboy borde ta några kurser i Angermanagement!

Alla som har hört namnet Batman inser säkert att han skulle må bra av lite terapi.

Sen kan ju Black Canary försöka ta sig an Joker oxå, det skulle ju kunna bli kul...


Föresten så har jag två paralella ärr på ena vristen som ser ut som patetiska försök till emocuts men som i själva verket kom till när kattjäkeln använde mitt ben för att dra sig upp i min säng! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0