lycka är att vakna kl 5 på morgonen...

...eller inte. Jag vaknade av att Andreas skulle iväg till skolan och för en meningslös och sysslolös person som jag är det väldigt jobbigt att vakna kl 5. Det var inte ens ett "åh, klockan e bara fem, nu kan jag sova en timma till innan jag måste gå upp" utan jag fick snällt tassa över till toan och sen tassa tillbaka till sängen och ligga och stirra upp i taket i tre timmar tills jag somnade om.

En annan sak som verkligen suger är att drömma att man har en egen lägenhet och litervis med glass och sen vakna och inse att man inte har varken det ena eller det andra =( så nu e jag irriterad för att jag fortfarande bor hemma och dessutom är väldigt sugen på glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0