Nördvarning!

Vad gör man när man är riktigt uttråkad och det senaste Young justice avsnittet inte har kommit upp än?
Om man heter Fanny och är mest känd för att älska pingviner så sitter man på Bulbapedia och läser om olika slags pokemon! Och spelar Castleville på Facebook förstås.
Dessutom har jag haft aldeles för lite att göra aldeles för länge och är allmänt sur och grinig och bråkar med allt och alla. Jag har iallafall kommit rätt bra överens med Maria idag, vi har suttit hela dagen och tittat på film och QI. Det var inte så tokigt. Sen e det ju morden i midsommer idag oxå. Vi får väl se hur det blir med det. Alla tycker ju att jag är tjurig och otrevlig så då kan jag ju lika gärna vara det oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0